Udfordringer med FMK adgang for medarbejder der arbejder " på vegne af". ESE-30401

Løst

Denne udfordring er løst og det er igen muligt at tilgå FMK via Sensum når din adgang er sat op “på vegne af”.

Vi beklager meget de gener denne fejl har skabt.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Problem identifisert

Vi mener at have identificeret det der har skabt udfordringen og vi arbejder nu på højtryk på en løsning.

Vi anbefaler at I indtil da tilgå FMK online og henter borgerens information.

Vi opdaterer siden her løbende.

Vi beklager meget de gener denne fejl skaber.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Undersøker

Vi oplever at medarbejder der er oprette med adgang til FMK “på vegne af” ikke får adgang til borgerens FMK oplysninger via deres Sensum system.

Borgerens medicin information kan stadig hentes ved at tilgå FMK Online

Vores udvikler er i gang med at undersøge denne hændelse.

Vi opdaterer siden her løbende.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

2 Berørte tjenester: