EG Digital Welfare: Generelle udfordringer med at tilgå vores services.

Løst

Kære brugere,

Vi vil gerne informere jer om, at problemet med CrowdStrike-fejlen nu er løst. Vores team har arbejdet intensivt for at afhjælpe problemet, og vi er glade for at kunne meddele, at systemerne langsomt er ved at starte op igen.

Tak for din tålmodighed og forståelse, mens vi arbejdede på at løse dette problem. Hvis du oplever nogen yderligere problemer eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores supportteam.

Med venlig hilsen,
EG Digital Welfare Team

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Undersøgelse

Opdatering:

Crowdstrike har meddelt, at problemet nu er blevet identificeret og isoleret, og en rettelse er blevet implementeret. Der kan dog gå noget tid, før alle vores services er fuldt genetableret.

Vi beklager meget den ulejlighed, dette måtte forårsage, og takker for din forståelse og tålmodighed i denne udfordrende periode.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Problemer identificeret

Vi oplever i øjeblikket udfordringer med vores services, hvilket kan medføre problemer for brugere, der forsøger at få adgang til vores digitale platforme. Dette kan resultere i langsom ydeevne, manglende funktionalitet eller andre service afbrydelser.

Årsagen til disse udfordringer er identificeret som en global problemstilling forårsaget af en nylig opdatering af antivirusprogrammet Crowdstrike, der påvirker IT-systemer i både DK og udlandet. Vi følger løbende med i situationen og håber, at det hurtigt løser sig.

Vi beklager meget den ulejlighed, dette måtte forårsage, og takker for din forståelse og tålmodighed i denne udfordrende periode.

Med venlig hilsen,
EG Digital Welfare Team

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Undersøgelse

Kære kunder,

Vi oplever i øjeblikket udfordringer med vores services, hvilket kan medføre problemer for brugere, der forsøger at få adgang til vores digitale platforme. Dette kan resultere i langsom ydeevne, manglende funktionalitet eller andre serviceafbrydelser.

Vær forsikret om, at vores tekniske team allerede er i gang med at identificere og rette fejlen. Vi forstår, hvor vigtig stabil og pålidelig service er for jer, og vi arbejder intensivt på at finde en løsning og få systemet tilbage til normal drift så hurtigt som muligt.

For at holde dig opdateret på situationen, vil vi løbende poste yderligere information og statusopdateringer på vores officielle kanaler. Vi anbefaler, at du holder øje med disse opdateringer for de nyeste meddelelser om servicegenoprettelse og eventuelle midlertidige løsninger.

Vi beklager meget den ulejlighed, dette måtte forårsage, og takker for din forståelse og tålmodighed i denne udfordrende periode.

Med venlig hilsen,
EG Digital Welfare Team

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

3 berørte tjenester: