ESE-34286 - Udfordringer med at sende besked fra sundhedskommunikation

Résolu

Forsendelse af beskeder i Sundhedskommunikation virker igen normalt.

Vi beklager meget de gener denne udfordring har skabt.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Problème identifié

Vi mener at have lokaliseret det der skaber denne udfordringer, og er i samarbejde med vores underleverandør ved at finde en løsning.

I kan i perioder opleve at der er forbindelse og jeres beskeder vil blive sent. Vi arbejder på højtryk på en endelig løsning.

Vi beklager meget de gener denne udfordring skaber. Vi opdatere sagen her på siden så snart der er nyt.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Ouvert

Vi har pt. flere brugere der oplever udfordringer med at sende besked via sundhedskommunikation.
Udfordringen består i at når der er klikket “Send” ved en ny besked, vil beskeden fremstå med et gult ur / afventer kvittering, og beskeden kommer ikke frem til modtager.

Vi er opmærksomme på at dette er til stor gene i jeres arbejde, og vi arbejder på højtryk på at undersøge hvad der skaber denne udfordring.

Vi vil løbende opdatere status her på siden.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

3 services concernés: