Sensum One sites midlertidigt utilgængeligt - ESE-35486

Résolu
Mis à jour

Da vores sidste status mail ikke kom ud, prøver vi at sende den igen:

Vi har nu testet vores rettelse og opdateret jeres system med denne, hvilket ser ud til at løse problemet.
Vi er begyndt at åbne op for systemerne, og de burde snart være i normal drift igen.

Vi beklager de gener, dette har medført, og takker for jeres tålmodighed.

Résolu

Vi har nu testet vores rettelse og opdateret jeres system med denne, hvilket ser ud til at løse problemet.

Vi er begyndt at åbne op for systemerne, og de burde snart være i normal drift igen.

Vi beklager de gener, dette har medført, og takker for jeres tålmodighed.

Problème identifié

Vi er fortsat i gang med at teste i vores interne test miljø, så vi kan sikre at den løsning vi har arbejdet på, virker efter hensigten og vi igen kan åbne fra jeres systemer.

Næste opdatering vil komme kl. 14.30.

Problème identifié

Som tidligere nævnt er problemet identificeret, og vi har en potentiel løsning klar, som nu gennemgår intern test. Hvis testen lever op til vores kvalitetskrav for en opdatering, vil vi derefter opdatere jeres systemer.

Vi forventer, at dette vil ske cirka kl. 14:30

Næste opdatering af dette opslag kommer kl. 13.00.

Problème identifié

Vi arbejder fortsat intenst på løsning af denne udfordring og håber snart vi kan opdatere jeres system med en løsning heraf.

Vi beklager de gener dette medføre-

Problème identifié

Vi har identificeret årsagen til problemet og arbejder nu intensivt på at rette fejlen, så jeres systemer igen bliver tilgængelige.

Vi beklager de gener, dette måtte medføre, og vi håber at have en løsning klar snarest muligt.

En voie de résolution

Vi oplever en udfordring efter vores seneste release, som gør det muligt at se mål statusser og evalueringer på tværs af borgernes dagbøger/journaler.

Vi er fuldt opmærksomme på problemet og arbejder med højeste prioritet på en løsning.

Som følge heraf lukker vi alle Sensum One-sites midlertidigt, indtil udfordringen er løst.

Vi beklager de gener, dette måtte medføre.

Vi opdaterer dette opslag igen kl. 10.00.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

2 services concernés: