Da vores sidste status mail ikke kom ud, prøver vi at sende den igen:
Vi har nu testet vores rettelse og opdateret jeres system med denne, hvilket ser ud til at løse problemet.
Vi er begyndt at åbne op for systemerne, og de burde snart være i normal drift igen.
Vi beklager de gener, dette har medført, og takker for jeres tålmodighed.
Vi har nu testet vores rettelse og opdateret jeres system med denne, hvilket ser ud til at løse problemet.
Vi er begyndt at åbne op for systemerne, og de burde snart være i normal drift igen.
Vi beklager de gener, dette har medført, og takker for jeres tålmodighed.
Vi er fortsat i gang med at teste i vores interne test miljø, så vi kan sikre at den løsning vi har arbejdet på, virker efter hensigten og vi igen kan åbne fra jeres systemer.
Næste opdatering vil komme kl. 14.30.
Som tidligere nævnt er problemet identificeret, og vi har en potentiel løsning klar, som nu gennemgår intern test. Hvis testen lever op til vores kvalitetskrav for en opdatering, vil vi derefter opdatere jeres systemer.
Vi forventer, at dette vil ske cirka kl. 14:30
Næste opdatering af dette opslag kommer kl. 13.00.
Vi arbejder fortsat intenst på løsning af denne udfordring og håber snart vi kan opdatere jeres system med en løsning heraf.
Vi beklager de gener dette medføre-
Vi har identificeret årsagen til problemet og arbejder nu intensivt på at rette fejlen, så jeres systemer igen bliver tilgængelige.
Vi beklager de gener, dette måtte medføre, og vi håber at have en løsning klar snarest muligt.
Vi oplever en udfordring efter vores seneste release, som gør det muligt at se mål statusser og evalueringer på tværs af borgernes dagbøger/journaler.
Vi er fuldt opmærksomme på problemet og arbejder med højeste prioritet på en løsning.
Som følge heraf lukker vi alle Sensum One-sites midlertidigt, indtil udfordringen er løst.
Vi beklager de gener, dette måtte medføre.
Vi opdaterer dette opslag igen kl. 10.00.
Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/