Det er igen muligt at tilgå dokumenter.
Bemærk venligst, at der frem til den 21. februar kan opleves udfordringer med uploading og søgninger i dokumentmodulet, samt udfald på op til 24 timer.
Vi beklager de gener, dette måtte forårsage, og vi takker for jeres forståelse og samarbejde.
Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/
Kære bruger af Sensum, Sensum Bosted, Sensum One og Tilsyn
Vi har tidligere informere dig om, at vi står over for en vigtig opgradering af vores dokumentmodul, Nuxeo, til den nyeste version.
Denne opgradering er afgørende for at modtage kritiske sikkerhedsopdateringer, og forbedre den overordnede funktionalitet.
I weekenden arbejdede vi på denne opgradering, og jeres dokumentmodul var i den forbindelse delvist utilgængeligt.
Desværre forløb processen ikke som forventet på grund af tekniske udfordringer.
Vi har nu identificeret og udbedret fejlen internt, og vi er klar til at køre opgraderingen på ny.
Denne opgradering vil ske i perioden fra den 15. februar til den 21. februar
Dokument modulet er utilgængeligt fra den 15. til og med den 18. februar 2025.
Vi beder jer derfor om at tage jeres forholdsregler såsom at printe nødvendig dokumentation på forhånd.
Bemærk venligst, at der frem til den 21. februar kan opleves udfordringer med uploading og søgninger i dokumentmodulet, samt udfald på op til 24 timer.
Vi beklager de gener, dette måtte forårsage, og vi takker for jeres forståelse og samarbejde.
Venlig hilsen
EG Digital Welfare
Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/