Har du problemer med at logge på Sensum? Så prøv følgende

Løst

Denne udfordring er nu løst.

Vi beklager de gener det har måtte medføre

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Problemer identificeret

I kan opleve fejl ved login på Sensum efter vores seneste opdatering. Hvis I modtager en fejlmeddelelse såsom “Ups, der er sket en fejl” eller “Bruger ikke fundet”, anbefaler vi, at I rydder cookies og cache i jeres browser.

Har I brug for yderligere hjælp, bedes I kontakte jeres interne IT-afdeling.
Nedenfor finder I en guide til, hvordan dette gøres i forskellige browsere.

Internet Explorer:

  1. Luk alle Internet Explorer vinduer
  2. Åbn en ny Internet Explorer browser, og klik på Tools (alt+X) > Internet Options.
  3. I General tab, under Browsing History section, Klik på Delete.
  4. I Delete Browsing History, vælg Temporary Internet Files and website files and Cookies and website data. Fjern flubenet i Preserve Favorites website data.
  5. Klik Delete.


Chome:

  1. Åbn Chrome
  2. Oppe i toppen i højre side, skal I klikke på “Mere” (de 3 prikker under Luk-knappen)
  3. Klik på “Historik”
  4. Klik på “Ryd browserdata/ Clear browsing data”, som står til venstre.
  5. Vælg at sætte flueben i “Cookies og andre websitedata/ Cookies and other site data” og “Billeder og filer, der er gemt i cache/ Cached images and files”
  6. Tidsinterval, her skal i vælge altid
  7. Klik på “Ryd data/Clear data”.


    Edge
  8. Klik i Edge menu-knap (alt+X)
  9. Klik på Settings.
  10. Under Clear browsing data, Klik på knappen “Choose what to clear”.
  11. Sæt flueben i “Cookies and saved website data” og “Cached data and files”.
  12. Klik på Clear.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

5 berørte tjenester: