I kan opleve fejl ved login på Sensum efter vores seneste opdatering. Hvis I modtager en fejlmeddelelse såsom “Ups, der er sket en fejl” eller “Bruger ikke fundet”, anbefaler vi, at I rydder cookies og cache i jeres browser.
Har I brug for yderligere hjælp, bedes I kontakte jeres interne IT-afdeling.
Nedenfor finder I en guide til, hvordan dette gøres i forskellige browsere.
Internet Explorer:
- Luk alle Internet Explorer vinduer
- Åbn en ny Internet Explorer browser, og klik på Tools (alt+X) > Internet Options.
- I General tab, under Browsing History section, Klik på Delete.
- I Delete Browsing History, vælg Temporary Internet Files and website files and Cookies and website data. Fjern flubenet i Preserve Favorites website data.
- Klik Delete.
Chome:
- Åbn Chrome
- Oppe i toppen i højre side, skal I klikke på “Mere” (de 3 prikker under Luk-knappen)
- Klik på “Historik”
- Klik på “Ryd browserdata/ Clear browsing data”, som står til venstre.
- Vælg at sætte flueben i “Cookies og andre websitedata/ Cookies and other site data” og “Billeder og filer, der er gemt i cache/ Cached images and files”
- Tidsinterval, her skal i vælge altid
- Klik på “Ryd data/Clear data”.
Edge
- Klik i Edge menu-knap (alt+X)
- Klik på Settings.
- Under Clear browsing data, Klik på knappen “Choose what to clear”.
- Sæt flueben i “Cookies and saved website data” og “Cached data and files”.
- Klik på Clear.
Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/