Vi er glade for at kunne meddele at det er lykkes os at finde frem til -og løse det der har forårsaget at flere af jer har fået en fejlbesked når I er logget på FMK.
Flere brugere bekræfter nu at de kan logge på FMK som normalt.
Vi beklager meget de gener denne udfordring har skabt, og takker for jeres tålmodighed.
Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/
Vi oplever i øjeblikket en udfordring , som berører brugere med adgang til FMK. Når brugere forsøger at tilgå FMK, kan de få følgende fejlbesked: “Ingen brugere fundet for den pågældende SAML identifikation”
Brugere bedes lukke deres browser helt ned og derefter logge ind på Sensum igen. Dette vil i de fleste tilfælde give adgang til FMK. Det kan være nødvendigt at gentage processen flere gange, før adgangen etableres korrekt.
Vi arbejder ihærdigt på at identificere og løse denne hændelse, som desværre har vist sig svær at belyse.
Vi beklager meget de gener denne udfordringer skaber og takker for jeres tålmodighed.
Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/