Sensum App

ESE-41609 - Ikke muligt at logge på Sensum App og Bosted App med IOS 26.

Løst

Det er nu muligt for Sensum App at logge ind, hvis man har installeret iOS 26.

Det er IKKE mulig at logge ind i Bosted App, hvis man har installeret iOS 26. Det er derfor vigtigt, at hvis I anvende Bosted App, at I IKKE installerer iOS 26.
Har I gjort dette, anbefaler vi, at I med det sammen installerer Sensum App og i stedet anvender denne. Her skal i blot logge ind med jeres Bosteds ID.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Undersøgelse

Vi er blevet opmærksomme på, at fejlen også påvirker Bosted App, hvilket kan resultere i en blank skærm, når man forsøger at logge ind med ISO 26 installeret.

Ipad bliver også ramt af denne fejl.

Vi anbefaler fortsat ikke at opdatere til IOS 26, før vi har løst problemet fra vores ende af.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

Undersøgelse

Vi er blevet bekendt med, at det desværre ikke er muligt at logge på Sensum App med IOS 26.
I vil blive mødt af en hvid skærm, så snart I går til næste step efter at have trykker ID ind.

Hvis I kan vente med at installere IOS 26, anbefales dette på nuværende tidspunkt indtil vi har fået løst problemet.

Vi er i fuld gang med at finde en løsning på problemet og beklager de udfordringer denne fejl medfører.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/